خبرنامه
برچسب‌ها
نکته و توصیه های مهم

مشتری گرامی، با توجه به هشدار پلیس ، ما به شما توصیه میکنیم از ورود افراد ناشناس به منزل خود جداً خوداری نمائید و حتما از شرکت خدماتی نظافتی معتبر ثبت شده استفاده کنید و از ورود گارگر بدون قبض مهر شده توسط شرکت اجتناب نمائید.حتی توصیه میگردد جهت ایمنی بیشتر پس از دریافت قبض جهت تایید با شرکت تماس حاصل کنید.

هرگز با هیچ نیروی به صورت مستقیم هماهنگ نفرمایید چرا که عواقب سنگینی از لحاظ امنیتی برایتان خواهد داشت. بارها رویت شده که مشتریان برای پرداخت کمتر هزینه و ثابت بودن نیرو، بدون هماهنگی با شرکت اقدام به قرار کاری با گارگر نموده غافل از اینکه ممکن است کارگر مربوطه به علت مشکلات اخلاقی و کاری دیگر در این شرکت مشغول به کار نباشد.

بدیهی است که شرکت در قبال افراد متفرقه بدون معرفی نامه هیچ تعهد و تضمینی از بابت حسن انجام کار و یا مشکلات و سرقت های احتمالی نخواهد داشت.

شرکت تنها ۴۸ ساعت پس از انجام کار پاسخگوی مشکلات احتمالی می باشد.

لطفا قبل از مطالعه این سطور به کلیه اطلاعیه های این مرکز و نحوه سرویس دهی کاملا توجه فرموده و مطلع باشید تمامی پرسنل این شرکت اعم از خانم و آقا در هنگام مراجعه به شما ملزم به ارایه برگه ماموریت در دو نسخه یکی ممهور به مهر شرکت(نسخه مشتری) و یکی بدون مهر(نسخه برگشت به شرکت) که نسخه برگشت به شرکت شامل ثبت ساعت ورود و خروج و نظر شما در رابطه با کارگر و امضاء شما خواهند بود.

برگه های ماموریت بصورت کامپیوتری بدون خط خوردگی و پرینت اصل (کپی نیستند) می باشد و شامل نام کارگر و نام و کد و آدرس مشتری می باشد.

این مرکز به هیچ وجه شماره تلفن و سایر اطلاعات شما یا کارگران را(مگر با دستور قضایی مراجع ذی صلاح) منتشر نخواهد کرد.

در صورتیکه به موردی مشکوک شدید سریعا با ما تماس بگیرید.

این سطور با توجه به نیاز موجود در رابطه با مقوله “نحوه تعامل با کارگران خدمات نظافتی” تهیه شده است

الف- با کارگر درد و دل نکنید : ضمن حفظ کرامت خود و کارگر به یاد داشته باشید اصل اول حرف گوش کردن نیروی کار انضباط و رعایت سلسله مراتب کارفرما – کارگری است بنابراین فاصله مطلوب را رعایت کنید.

ب- قبلا ” وسایل مورد نیاز کار + وظایف و زمانبندی هر قسمت از  کار” را یادداشت نموده و در بدو ورود کارگر برگه ماموریت دو برگی مهردار شرکت را اخذ کنید(در غیر اینصورت وی را نپذیرید و سریعا به شرکت اطلاع دهید)همیشه ۵ دقیقه اول را صرف اعلام وظایف و توجیه کارگر نموده و زمان لازم برای هر قسمت از کار را با کمی ارفاق به وی اعلام کنید.

ج – کارگران از طبقه نسبتا محروم با اقتصاد ضعیف هستند و این طبیعی است که شاید کولر گازی – عتیقه جات – ساید بای ساید – بخار شو– تجهیزات کامپیوتری – تلویزیونهای سه بعدی و …. نداشته باشند،پس نظافت کردن این نوع وسایل رفاهی را قبلا به وی آموزش دهید(پیشنهاد میکنیم اینگونه وسایل را خودتان نظافت کنید یا اینکه حتما همان جا حضور داشته باشید).

چ – شرکت دایما با شما در تماس است تا از رضایتمندی شما مطمئن شود، در عین حال خودتان هر ۳۰ دقیقه به نحوه کار کارگر نظارت کنید.(مطمئن شوید کار به درستی انجام می شود و کارگر در خطر نیست : چهارپایه لق نباشد، در محیط بسته با مواد گاز دار و سمی مثل وایتکس یا جوهر نمک یا بنزین و همچنین با وسایلی که برایش  ناشناس است، کار نکند)

د – به تجربه ثابت شده کارفرمایانی که جدی ، وقت شناس و مودب هستند خیلی کمتر خسارت میبینند زیرا نیروی کار در حین انجام نظافت تمرکز بیشتری روی انجام وظیفه خود دارد ( مدیر خوبی باشید وراجع به مسایل حاشیه ای و غیر ضروری صحبت نکنید).ما به تمامی مشتریان خود توصیه می کنیم : به هیچ کس اعتماد نا محدود نداشته باشید و همه چیز را با هوشیاری و هوشمندی زیر نظر بگیرید و هیچ گاه کلید محل کار یا منزل، دسته چک و اشیای گرانقیمت(اطلاعات شخصی و کاری)خود را در دسترس نگذارید.(همیشه به فکر آینده باشید بعضی ها امروز با شما و فردا علیه شمایند!!)

ر – فراموش نکنید ما در جامعه مسلمان با آداب توصیه شده توسط رهبران دینی و ائمه هدی(سلام ا.. علیهم اجمعین)زندگی میکنیم و اگر خدای ناکرده هر گونه ارتباط با کارگر در خارج ساعات کاری برقرار کنیم خلاف انصاف و باعث ایجاد دین بوده و ضمن ایجاد نقص در کارکرد شرکت با خارج شدن کارگر از مدار تولید ضربه ای سخت به روح و روان کارگر وارد می شود که شاید تا مدتها ادامه پیدا کند،بنابراین ضمن توصیه خود و شما به رعایت تقوی الهی درخواست میکنیم

با تشکر